Sidor

torsdag 14 mars 2013

Utmaning hos ScarpGalen

Ännu en utmaning har jag hunnit med. 
Denna gången är det Scrapgalen som hade en skiss som jag bara var tvungen att klura på.

så här ser deras skiss ut:

Och så här blev mitt kort:
Vad svårt det är att scanna in ibland. Banden på sidorna är vita. 


Denna skiss var en riktig utmaning. Jag lät bilden ligga framme ett tag.
När jag sedan rotade i mina gömmor inför en pysselträff, så hittade dessa tags som fick bli grunden till kortet. 

Min vän ScrapElla och jag har en utmaning till varandra, som går ut på att vi ska använda det vi har i våra gömmor. Jag har upptäckt att jag har mycket saker som jag sällan använder. Något jag har mängder av är stickers, som jag köpte för hundra tals år sedan, nu kom de till användning. 



Ha en bra dag

kram

Veronica


2 kommentarer:

Anna sa...

Så härligt kort. Jag håller på med detsamma att göra slut det jag har hemma.
Du har ju fått till ditt kort så bra och det blev ju snyggt.
Kram

onkis sa...

Vackert,
jag håller också på med ett bidrag till den fina skissen.
Ha en trevlig helg!