Sidor

söndag 17 mars 2013

Skissutmaning hos LillBlomman

Då var det dags igen..
Denna gången hittade jag en utmaning hos LillBlomman skissar.

Så här ser hennes skiss ut:

Det var svårt att få till skissen med tre runda partier.
När det gäller skissutmaningar så vill jag försöka göra kortet så likt skissen som möjligt. Tycker att det är en utmaning i sig. 

Så här blev i alla fall mig kort. 
Tyckte att tyngden på kortet kändes lite fel så jag satte dit några halvpärlor i vänstra nedre hörnet.

Jag märker alltid mina kort och jag ser nu att min text passar ypperligt på kortet. Jag kanske ska lägga till lite text i vänstra hörnet, innan jag ger det till min mamma.   ;)

kram

Veronica



4 kommentarer:

onkis sa...

Va snyggt du har tolkat skissen med ditt härliga sommar kort.
Lycka till!
Kram.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefin tolkning av skissen och ett supersött kort! Vad skoj att du ville vara med! Kram!

Anneli sa...

Vilket fint kort....

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättefin tolkning av skissen! Härliga vårfärger. Jag har noterat skissen, får se om jag hinner göra enl tolkning... Lite svårt med det runda som sagt... Ha en bra kväll. Kram