Sidor

tisdag 24 augusti 2010

Julkort Nr 7

Veckans utmaning hos Altheasmix är vitt på vitt.
Här är mitt bidrag.

Tyckte först att det var en svår utmaning,
men när jag kom på att jag kunde använda min
snögubbe ( som jag tycker mycket om)
gick det mycket lättare. :0)

Tyvärr syns inte allt glitter på bl.a. blommorna.
Hur jag än försöker med inställningarna
i min scanner så vill det sig inte.
Är det någon som har en bra idé?

Återigen fick jag använda ett brunt papper när jag scannade in bilden.

5 kommentarer:

softgrey sa...

Kul att du vill vara med i min tävling. Välkommen!

Tycker du lyckats jättebra med vitt på vitt utmaningen. Det blir så fint med olika strukturer tillsammans.

Ha det bra

/Anette

Monica sa...

Tack för din kommentar hos mig. DItt kort är också fint. Jag tycker det var jättesvårt att bara använda vitt. Det är lättare med andra färger där det går att använda olika nyanser
kram
Monica

Lene sa...

Hejsan. Jätte snyggt kort och ja det var en svår uppgift!
Jag tycket det var svårt att fota och få färgen snygg! Tyvärr är det svårt att få till det så man ser glitter, men det ser ut som du använd snö penna, eller? Väldigt snyggt i alla fall1
Kram lene

Lene sa...

hej igen1
Ja världen är liten eller hur. men då tycker jag att vi kan träffas någon gång, det vore kul!
Kramizar lene

Lena sa...

Jättefint julkort du har gjort. Gillar snögubben massor. Ha en bra helg.