Sidor

söndag 22 augusti 2010

Julkort Nr 6

Jag fick en utmaning av min son som är 13 år.
Han ville att jag och min vän "scrapElla"
skulle göra ett julkort som inte var så juligt.
Jag kunde inte släppa denna idé
för det är både kul och stimulerande med en utmaning.
Det ska bli kul att se hur hennes kort blir.

Detta kortet får bli ett av många till Altheas mix julkortsutmaning.
Titta gärna in på hennes blogg och häng med.

Jag måste nämna att kortet blev godkänt av min son.
Lämna gärna en kommentar om vad du tycker..
Stämplarna kommer från  http://www.hanglar.com/


3 kommentarer:

ScrapElla sa...

Jättefint. Kul med utmaningar av barnen. Mitt kort finns i mitt huvud, får väl se när det vill komma ut. :o)

Anna sa...

Hej!
Ja det var ju lite komiskt att din son hade denna idé.
Mycket snyggt med de kalla blå som känns som snö och frost. Mycket snyggt.

Kram Anna

Lene sa...

Hejsan.
Så kul att du lagt till dig som följare på min blogg!
Jättesnygga kort du har skapat! Blått är väldigt snyggt på julkort tycker jag!
Ha det bäst!
Kram lene