Sidor

onsdag 17 april 2013

Bloggcandy

Min vän ScrapElla och jag har varit duktiga och inte handlat några scrapsaker,sedan i början av året.Vårt inköps stopp slutar 30 april.

Nu kommer vi att åka på en liten resa 26-27 april , det blir nog en liten                              tjuvstart på handlandet.   :) , men bara lite.

Detta, plus att det äntligen är vår ute,vill jag fira med min allra första bloggcandy.



Om du vill vara med så:
1. länka till min bloggcandy i din sidebar.
2. lämna en kommentar.

Jag drar en vinnare den 30 april.



Många varma och soliga kramar

från lilla mig..








2 kommentarer:

Annelie sa...

Klart att jag vill fira med dig :) Grattis till lyckat köpstopp & visst är det härligt att våren äntligen är här!
Kram Annelie

Berith sa...

Ja men det här är ju verkligen något att fira :)Köpstopp är inget jag har klarat av än, fast jag skulle behöva :) Så jag är jätteimponerad av eran bedrift! Den underbara våren har äntligen fått övertaget, också väl värt att fira :)

Kram Berith