Sidor

måndag 25 mars 2013

Välkommen hem!


Vad tiden går fort. Min dotter har varit iväg som au-pair i 6 månader. 
Nu kommer hon äntligen hem, på påskafton ska vi hämta henne i Göteborg. Med tekniken vi har idag har det inte känts som om hon har varit så långt borta. Vi har läst hennes blogg och vi har ofta pratat med varandra över nätet. 


Kortet har jag gjort till en utmaning hos Anette Philips Design.
Hittade en bingo bricka hos dem som ser ut så här: 
Jag valde att använda den första lodräta raden.
Mönstrat papper, snöre, fjäril och textstämpel.

kram

Veronica



3 kommentarer:

Gurkiss sa...

Jätte sött kort...

Härligt när ens barn kommer hem igen :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

onkis sa...

Det va ett sött kort.
Va mysigt att hon kommer hem igen.
Kram!

Scrap och Ting sa...

Hej, jag vill bara skriva och berätta att jag just nu söker efter kreativa själar till den nya kategorin på Scrap och Ting-bloggen. I kategorin kommer jag att samla alla bloggar inom pyssel & inredningskategorin, som vill vara med. Detta för att skapa ett litet "pysselforum". Det kommer i denna kategori finnas ett samlingsinlägg med alla bloggar men varje person/blogg får också ett eget inlägg där man skriver om sig själv och sin blogg.

Låter det intressant för dig eller vet du en riktigt bra blogg inom pyssel & inredningskategorin ?
Skriv till blogg@scrapochting.se