Sidor

söndag 24 februari 2013

Utmaning hos Bildmålarna


Tänkte att jag skulle vara med i Bildmålarna Challange utmaning.

I utmaning skulle man använda minst 3 hjärtan.

Jag ville göra ett kort i  en glad och varm färg, det fick bli gult.
Hittade sedan denna underbara stämpel och då blev det ett påskkort, som min mamma ska få. 

Försöker använda material jag redan har och som jag inte har använt på länge. Detta kort har jag gjort av spill papper.

Vad mycket man har i sina gömmor, men som man har glömt bort. Jag håller på att sortera och få ordning på mina saker och upptäcker då material som jag inte ha använt på jätte länge. 


Hittar många bra citat m.m. på facebook, denna hittade jag på självkänslas sida. 

                                     

Kram 

Veronica






Inga kommentarer: