Sidor

fredag 8 februari 2013

Mappkort




Mina syskon barn önskar sig ibland pengar i födelsedagspresent. Jag brukar lägga en peng löst i kortet men det känns inte så roligt. I år sökte lite på olika kortmodeller och hittade denna idé på mappkort. 

Om du vill göra ett mappkort så hittade jag min mall här: http://scrapgarden.blogg.se/2008/october/ 

Jag gillar verkligen idén och jag kommer använda den igen. Jag gillar mallar som är enkla att förstå sig på och som inte är för krångliga.


Ha en skön helg

kram

Veronica

2 kommentarer:

Annelie sa...

Ett jättefint kort, gillar vikningen, tack för länk & inspiration!
Kram Annelie

scrapparewa sa...

Hej! Hittade hit från facebook, jätteroligt att titta runt på allt du gjort! :) Vilken fiffig vikning, den ska jag försöka mig på nån gång! Perfekt med en ficka till pengen!
Tack för tipset!
Kram!