Sidor

söndag 11 november 2012

FARSDAG

                                        


Idag vaknade jag med ett kort i huvudet.
Jag hade inte tänkt göra något kort till min far.
Men när idén fanns där då måste kortet göras.
Det var länge sedan jag fick sådan inspiration att göra ett kort..

Min inspiration kom från

Jag har inte mått så bra ett tag. Det blev lite
för mycket på jobbet och orken försvann.
Är nu sjukskriven. 
För att må bra har jag tagit mig tid att titta runt i min blogglista.
Hittade då Bimsans sida och tyckte att
hon hade gjort jätte fina farsdagskort.

Jag har haft metallfolien ett tag men det har inte
blivit något gjort av den.
Men som sagt, inatt kom idén.  :0)

Det var en stor glädje att få göra detta kort.
En stor kram till Britt-Inger för att du fick mig att må så här bra.

Ha en skön söndag.

kram

Veronica





1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Tack SNÄLLA för dina värmande ord i din blogg :o) :o)
Kul att jag kunde ge dig något, men du ska sova om nätterna, ju... ;o) ;o)
Mindre roligt för dig med sjukskrivningen. Inte kul alls och inte nog med att man mår dåligt, det blir mindre pengar också...
Ska vi hitta på något roligt, ha några utmaningar emellan..?..?...
Du har min mail på min blogg ifall att.. ;o)
Sköt om Dig!
Kram, Britt-Inger