Sidor

söndag 17 juli 2011

Bröllopskort

Jag har hunnit göra ett bröllopskort till.
Hade ingen bra stämpel så jag fick låna en 
stämpel med en kille på från en tjej som heter Ellenor..TACK
Själv hade jag en magnolia tjej som jag tyckte passade till ett bröllop.

Efter mycket felstämplande samt att jag ibland glömde att
maska, så fick jag till slut ihop ett bröllopspar.

Jag fick även låna en spellbinders av min goda 
vän ScrapElla. TACK..


Ha en skön dag mina vänner.
Här har jag det lugnt och skönt.


Kram

Veronica

14 kommentarer:

Annelie sa...

Så himla snyggt bröllopskort!! Väldigt fina stämplar att maska ihop till ett brudpar. *Gillar* Detta har du verkligen lyckats med!!
Ha en fortsatt trevlig sommar!
Kram Annelie

Anna sa...

Vilket förtjusande bröllopskort!
Tack för titten hos mig ;)

onkis sa...

Ett riktigt romantiskt kort,jättefint!
Kul att du tittar in hos mig och lämnar snälla kommentarer,det gillar jag :)

Lisa-olsi sa...

Ett kanonfint bröllopskort,
glittrigt och romantiskt :)
Ha det gott!

inger synnøve sa...

nydeligt og romantiskt kort :)

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint brudkort!
Hoppas du också ha en fin sommar.
Kram ♥

sara s sa...

Väldigt vackert blev det till sist i alla fall! Superromantiskt!

Lena sa...

Åh, så vackert. Det glittrar så fint av ditt kort. Ha en bra dag. Kram Lena

Anna sa...

Så vackert kort du har gjort där var det kärlek.
Kram

Britt-Inger sa...

Så vackert kort! Underbart papper....
Hoppas du har en skön sommar!
Kramen, BI

Anneli sa...

Så ljuvligt bröllopskort, mycket snyggt

Kraaaaaaam Anneli

Anonym sa...

Såå fint!
Jättevackert:-)
Tack så mycket för de smarriga kolorna!
Hoppas du har en bra sommar, kram Ellenor

Maja sa...

Det va ett jättefint kort!Så vackert med de röda rosorna till det vita.

http://majas-scrappade.blogspot.com

Josefine Skapar sa...

Verkligen superfint bröllopes kort!
Kolla gärna in min blogcandy!