Sidor

söndag 23 januari 2011

Utmaning hos Lene

Lene har en utmaning som hon kallar för "Barnkalas"

Det är ett DT uppdrag för
 Altheas Mix som står för priserna.

Klart att jag vill vara med på denna utmaning
men bara i en av de tre kategorier.

Jag har gjort ett Grattis kort.




Den lilla tjejen som ska få detta kort fyller inte än utan i Juni. 
Jag fick idén till ett kort just till henne 
när jag såg dessa rosa papper i affären.
Hon älskar rosa, i alla fall just nu.. 

Tryckte tyvärr till blomman lite när jag scannade
in kortet.. Först tog jag bilden med min kamera
men de blir så gula i färgen..

Ha en bra dag.







7 kommentarer:

Lene sa...

Snyggt Veronica. Håller just nu på att lägga ut länk till alla som gjort bidrag fram tills nu!
Kul att träffas sen när vi kan!
Kram lene

smuulan sa...

Vilket fint kort du har gjort! De flesta småtjejjer älskar ju såna färger! Jag älskar såna färger fast jag är 31 haha!
MVH Sandra

Lena sa...

Jättesött kort. Passar bra till en liten tjej. Lycka Till. Kram Lena

Anna sa...

Åh så sött och så vackra färger. Tjejen som får det kommer bli mycket nöjd. Kram

Annelie sa...

Åh, jag älskar också rosa, superfint är det!!
Lycka till!

Anna sa...

Vilka fina grejer du gör! Själv har jag tagit en paus i pysslandet efter jul, men du hamnade i alla fall i min sidebar. Ha det gott!

Kamilla sa...

ååååh råååsa, den vackraste färgen!!
Kortet är verkligen vackert, och visst är det verkligen svårt att fota nu :( men snart kommer ljuset igen :)
Kram kram