Sidor

lördag 16 oktober 2010

Julkort nr 18

Vilken underbar dag jag har haft idag.
Min syster önskade sig en pyssel dag i födelsedagspresent 
och idag hade vi den.
Vi började vid kl 9.00 och slutade kl 18.30. 

Jag har hunnit med att göra många kort
 här kommer ett som jag har gjort


Jag vred lite på skissen och så här blev min tolkning.

Återigen fick jag använda en av mina söta stämplar
från

Julswirlen bakom julnallen kommer från Vilda stamps

Tävlingen är slut kl. 22.00 söndagen den 17 oktober 

TACK tjejer för en härlig dag..
kram
Veronica

1 kommentar:

Annelie sa...

Hej!
Har inte gjort kort efter utmaningar förrän nu när jag började med julkortsutmaningarna hos AltheasMix, men tycker att det är jättekul.
Ska nog göra ett försök efter skiss också, det verkar också roligt.
Du är iaf jätteduktig på det, väldigt fina kort du har gjort!
Lycka till! /Annelie