Sidor

lördag 18 september 2010

Julkort nr 14

Jag hittade en skiss på AniLis blog.

Under rubriken BlogCandy 2 har hon en skiss utmaning.

Självklart ville jag vara med och försöka att vinna en stämpel.
Så här blev min tolkning av skissen.
Jag valde att sätta blomman i övre högra hörnet
istället för texten i det nedre högra hörnet.



Du kan vara med du också
tävlingen slutar lördagen den 25 september.

Vill bara tala om att du kan se mina kort
i större format om du dubbel klickar på dem.

Ha en bra dag..



3 kommentarer:

Anita/AniLi sa...

Hej Veronica, roligt att du ville vara med i min skissutmaning!
Detta är ju bara så kul, för mig är ju detta första gången som jag gör en skiss och du är nu den första som tolkat den.
Det blev ett härligt julkort och jag önskar dig nu lycka till i utlottningen!
Anita

pojjo sa...

vilket gulligt kort du har gjort :D
stämpeln är underbar

Malin sa...

Grattis...Såg att du vann!
Jättefint julkort.